Jiannis kousaitis's Blog

Για όλους εσάς που φοβηθήκατε μη σας λείψω, τώρα που βγήκα από το Facebook

Ο άνθρωπος που πούλαγε τη μπίρα 2,50€

Δεν είχε περάσει 1 ώρα από τη στιγμή που πατήσαμε το πόδι μας στο νησί. Η επιλογή του ξενοδοχείου από την Έλενα ήταν καταπληκτική, παρόλα αυτά, τίποτα δεν μας κρατούσε στο δωμάτιο. Μπάνιο στα πεταχτά, 1 σταγόνα κολόνια & έξω γρήγορα για μια πρώτη γνωριμία με την Αίγινα.

Μέχρι το ραντεβού για φαγητό με τον Αντώνη & την Σταυρούλα είχαμε λίγο χρόνο, οπότε  η Έλενα που κάθε χρόνο επισκέπτεται την Αίγινα, μου πρότεινε να καθίσουμε στο café-bar “Ρέμβη”.

Η “Ρέμβη”, αν & είναι 1 από τα πολλά café-bars που βρίσκεται στο παραλιακό δρόμο της Αίγινας, δείχνει να ξεχωρίζει από όλα τα άλλα για την μοντέρνα διακόσμηση & την προσεγμένη μουσική. Στην είσοδο ο εξυπηρετικός υπεύθυνος του καταστήματος (αφού καθίσαμε έμαθα από την Έλενα ότι είναι ο ιδιοκτήτης), μας υποδέχεται & μας βρίσκει 1 ελεύθερο τραπέζι να καθίσουμε.

Ο σερβιτόρος κάνει την εμφάνιση του για την παραγγελία. Η Έλενα (εμφανώς παρασυρμένη από το εξωτική ατμόσφαιρα του νησιού 😛 ) ζητάει να της φέρουν 1 Daiquiri Φράουλα. Εγώ από τη μεριά μου, δίνω το ελεύθερο στο σερβιτόρο & τον παρακαλάω να μου φέρει ότι πιο κρύο υπάρχει σε μπίρα.

Σε 2 λεπτά φτάνει & η παραγγελία μας. Το Daiquiri Φράουλα φαινόταν όμορφο, ενώ για μένα ο σερβιτόρος είχε επιλέξει μπίρα ποτήρι Heineken Draft των 0,25l. Η πρώτη γουλιά βρίσκει την Έλενα, να μου λέει πόσο όμορφα έχουν φτιάξει το Daiquiri (αν & λίγο πύραυλος :D), ενώ & εγώ παραδέχομαι ότι η μπίρα είναι κρύσταλλο!

Η συζήτηση που έχουμε ανοίξει, με θέμα (τι άλλο) τις σχέσεις των 2 φύλων μας έχει συνεπάρει & η ώρα περνάει πολύ ευχάριστα. Τα επιχειρήματα για το που στηρίζουμε τις απόψεις μας για το φλέγον ζήτημα, διαδέχονται το 1 το άλλο & διακόπτουμε μόνο για να παραγγείλουμε 1 ακόμα ποτήρι μπίρα για μένα.

Πίνουμε τη τελευταία γουλιά του ποτού μας (όπου η Έλενα συνεχίζει να μου λέει ότι το Daiquiri είναι “turbo”  & θα την στείλει αδιάβαστη), όταν συνειδητοποιούμε ότι έφτασε η ώρα να φύγουμε, γιατί το τραπέζι του φαγητού μας περίμενε. Εκεί & καθώς μάζευα τις αποδείξεις για να πληρώσουμε, αντιλαμβάνομαι το αλησμόνητο:

Η μπίρα κοστίζει 2,50€ & το Daiquiri 8,00€!!!

Ξανακοιτάμε τις αποδείξεις, ανοίγουμε τον κατάλογο για επαλήθευση & πέφτουμε μπροστά σε μια ακόμα  έκπληξη. Η τιμή του ποτού είναι 6,00€! Σταυροκοπιόμαστε με νόημα, αφήνουμε τον λογαριασμό πάνω στο τραπέζι & φεύγουμε τρέχοντας σαν τη διαφήμιση του ΙΚΕΑ, μη τυχόν & προλάβουν να καταλάβουν το “λάθος” & μας ζητήσουν επιπλέον χρήματα :P. Είχαμε πια καθίσει αναπαυτικά στη βεράντα του εστιατορίου μαζί με τον Αντώνη & τη Σταυρούλα, όταν ανοίγοντας τον κατάλογο & βλέποντας παρόμοιες τιμές, συνειδητοποιήσαμε ότι στο προηγούμενο κατάστημα δεν είχαν κάνει λάθος, αλλά εμείς έχουμε μάθει να πληρώνουμε αστρονομικά ποσά…

Την επόμενη μέρα στο beach bar της παραλίας της Αιγινίτισσας & με τον Beach Μετρ Νεκτάριο να μας εξυπηρετεί άψογα, έψαχνα εναγωνίως να βρω παρέα για να παίξω ρακέτα. Η Μαρία, φίλη & θαμώνας της Αίγινας που ξέρει ακόμα & τις πέτρες του νησιού, προσφέρθηκε να μου βρει συμπαίχτη. Λίγη ώρα αργότερα φώναζε από μακριά τον Θοδωρή. Ο Θοδωρής κάτι μου θύμιζε αλλά δεν ήμουν σίγουρος, μέχρι που η Μαρία μας σύστησε:

– «Από δω ο Γιάννης που είναι μέντορας της ρακέτας & από δω ο Θοδωρής, που έχει το café-bar “Ρέμβη” που πήγατε εχτές» αναφωνεί η Μαρία!

– «Εσύ αγόρι μου δεν είσαι ο Θοδωρής, εσύ είσαι ο άνθρωπος μου!!

ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΗ ΜΠΙΡΑ 2,50€!!!!!!»

φώναξα δυνατά για να το ακούσει όλη η παραλία…

1 ώρα αργότερα & μετά από πολλά καρφιά & αποκρούσεις (αν & δεν είχε τη ρακέτα του, ο Θοδωρής πέρα από φτηνή μπίρα, ξέρει & να παίζει καλή ρακέτα – λίγες προπονήσεις μαζί μου & θα γίνει πρώτος :P), καθισμένος αναπαυτικά στην ξαπλώστρα μου & με 1 παγωμένη Corona στο χέρι, αναρωτιόμουν πόσο κορόιδο μπορεί να είμαι που το επόμενο Σαββατοκύριακο που έρχεται στη Μύκονο, θα πληρώνω τη μπίρα 8,00 – 10,00€ & το ποτό 10,00 με 13,00€. Για τα special & τα κοκτέιλ ούτε λόγος, έχουμε κρίση…

Print-Photos-Online.com
Blog.Print-Photos-Online.com
Print-Photos-Online.com/Travel
Gamos-Baptisi-Online.com
Print-Photos-Online.com/Contest
Print-Photos-Online.com At Facebook

No comments yet»

Σχολιάστε

